Prodloužená lhůta na výměnu zboží do 15.1.2026 na 🎄vánoční objednávky🎁

Kontakt

Jezdecké potřeby Konikum.cz 
 

Odpovědný vedoucí provozovny: Roman Slavík

Ovesná 47 
Benešov nad Ploučnicí
40502 

Na tuto adresu směrujte, prosím, veškeré výměny, reklamace a zároveň si zde můžete vyzvednout své objednávky. K dispozici jsme vám po-pá: 9-17, po telefonické dohodě i mimo tento čas,

Tel: 607 015 347 

E-mail: info@konikum.cz

objednavky@konikum.cz - dotazy k objednávkám

eshop@konikum.cz - dotazy k produktům a dostupnosti

admin@konikum.cz - webmaster

anna@konikum.cz - fakturace

reklamace@konikum.cz - dotazy k reklamacím

 

 

 


Sídlo firmy a fakturační adresa :

Martina Krobová
Ostruhová 2087
Kladno
27201

IČ: 87094461
DIČ: CZ535906054

Bankovní spojení ČR: ČSOB 296533569/0300

Zde není možný osobní odběr, ani sem prosím nezasílejte vrácené zboží nebo reklamace

 

 

 

 Nejčastěji kladené dotazy:

 

1. Jak to vypadá s mojí objednávkou?
Na vámi zadaný email jsme zaslali potvrzení objednávky s předpokládanou dobou dodání. Pokud výrobce zboží nedodá, či z jiného nečekaného důvodu nebude možné objednávku doručit včas, budeme vás sami kontaktovat.
2. Zboží, které mi dorazilo, chci vyměnit/vrátit či reklamovat:
Přílohou faktury, kterou zasíláme na váš email, je formulář pro výměnu. Využijte prosím TENTO formulář a nejpozději do 14ti dní od doručení zašlete spolu se zbožím na naší adresu. Váš požadavek vyřídíme obratem.
3. Chci reklamovat zboží, které jsem zakoupil/a již dříve:
Podrobně si prosím prostudujte reklamační řád ZDE a přesvěčte se, že se jedná opravdu o výrobní vadu, uplatnit reklamaci není možné na vady, které vznikly běžným opotřebením, nebo takové, které jste si sami způsobili nesprávným používáním. Čisté zboží pak zašlete s TÍMTO formulářem zpět na naší adresu.
 
 

 

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Nepovolovat cookiesPovolit vše